Knytis

Igår styckades älg, själv var jag på "dagisdag" (jaktkamraternas ordval) med jobbet. Lite konferens och sedan kördes det med suspekta bilar som styrda lite som de ville och sköt leduvor. Så jag anlände till "slakteboa" lagom till det var dags att äta. Det blev knytis, Engstrand fixa gratänger jag änrättade Postis rå han skjutit tidigare i veckan. Blom hade bryggt öl som han sedan hade tappat på burk.
Vissa ,typ alla, sa innan att rådjur åt de bara om de var tvugna. Det var de sa jag, och faktiskt så gick det åt två stekar och en sadel. Så altför jävligt kan det inte ha smakat;-)

Skulle ha lagt in lite kort från igår men kameran är inte hemma så det kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ser fram emot korten!

2009-10-18 @ 07:42:52
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0